PARİS EXELMANS DUVARINDAN: KADIN VE MAYMUN+KADIN VE KIRMIZI KUŞ



tuval üzerine akrilik, 100x100cm, 1987

EXELMANS, DUVARDAKİ PEMBE KADIN

tuval üzerine akrilik

FRANZ HALS, İHTİYARLAR YURDU İDARE HEYETİ, 17. ASIR

4X 100x!40cm, karışık teknik, 1995

A.Ö’de

Büyükada’da. hem yatak odası hem çalışma alanı. “KİLLİNG VE DÖRT KUŞ”, 1993

tuval üzerine akrilik, 98x98cm, 1993

NEV ANKARA SERGİSİ DAVETİYESİ, 2 ŞUBAT 1996

bir erkek/bir kadın, tuval üzerine akrilik, 162x80cm, 1994

a male/ a female, acrylic on canvas, 1994

EXELMANS’TA CEVAT ÇAPAN’LA



ve arkada “la femme devant l’île de Prinkipo (B.Ada)” 103×225, tuval üzerine akrilik, 1985

PARİS’TE BİR VAZGEÇİLMEZ: HER EVİMİZDE KIRMIZI FONLU MARSYAS HEYKELİ (İÖ 2 yüzyıl) YORUMU

83’te rue de la Fédération’da
85’ten itibaren BD Exelmans’ta

kâğıt üzerine akrilik

PARİS GALERİE LA ROUE SERGİSİNİN AFİŞİ, 1966

!6 RUE GRÉGOİRE DE TOURS, PARİS 6

“O”

-İşlerinizdeki “O”yu, geometriye ve tabii hemen arkasından mühendisliğe bağlayabilir miyiz?

 

Hayır o süslemeye bağlı. Bence SÜSLEME korkutucudur, heyecan vericidir. Tekrarı, hızı, monotonluğu…

 

(Nazan Özcan’a. Milliyet Sanat, Eylül 2005)

BEYAZ PERVANELİ KADIN, 1969

tuval üzerine akrilik 85x85cm